Senin, 15 Juni 2015

Pelik, Pengantin Wanita Ini Diarak Menggunakan Keranda.


  Di hari perkahwinan yang berbahagia, penggantin perempuan Jenny Buckleff, berasal dari Anglesey, mempunyai cara unik untuk mengejutkan calon suaminya, Christopher Lockett. Jenny menggunakan konsep unik saat menuju tempat resepsi. Tidak seperti perkahwinan pada umumnya yang meriah, suasana pernikahan itu justru membingungkan. Lihat saja, perempuan 58 tahun itu datang ke upacara pernikahanya dengan diseret di dalam keranda. Para tetamu pun bertanya-tanya, keranda siapa gerangan yang dikirim ke majlis perkahwinan ini?.


Ketika itu Jenny berbaring di dalamkeranda berwarna hitam, manakala kakak iparnya menariknya dengan VW Trike. Rupanya, konsep unik itu sengaja dipilih Jenny, sebab dia  ingin melakukan sesuatu yang luar biasa namun tetap berkaitan dengan pekerjaan sehari-harinya di majlis perkahwinan. Meskipun demikian, para tetamu yang sudah menanti di depan gereja tidak boleh menyembunyikan kebingungannya. Bertuah, suami Jenny, Lockett, yang bekerja sebagai pemandu lori menjelaskan kepada para tetamu, dan saudara maranya yang panik.




Lockett pun diam-diam sudah mengetahui rancangan Jenny datang dengan kejutan di dalam keranda. Demikian dikutip dari Metro.

0 komentar:

Poskan Komentar

Blog Archive