Sabtu, 23 Mei 2015

GEMPAR!! Bukti Rita Rudiani Di Ganggu Isteri Aidil Zafuan Tengah Malam

Nak dijadikan cerita, tengah malam semalam, kami menerima emel daripada pembaca yang mendakwa bahawa Rita Rudaini menerusi laman Instagramnya mengakui bahawa dia sedang di’skodeng’ oleh seseorang.
PANAS!!!!...Bukti Rita Rudiani Di Ganggu Isteri Aidil Zafuan Tengah MalamMakin panas lagi, Rita memuat naik gambar nombor telefon yang menganggunya. Tapi, korang mesti terkejut bila tahu bahawa nombor telefon itu dikatakan milik isteri bekas suaminya, Zarema Zainal. ZZ stalk RR ke?
Kapsyen Rita di Instagram;
Alahaiiiiiii.. nak apa kacau org mlm2 niiii… org tgh sibuk nk bg ank2 tido laaa oiii…xcukup skodeng kt ig,skodeng watsap i olls u ollss….Kan dah terkantoiii..ALLAH marah tuu…nak apa kol2 ni alahaiiiiii ???????????????? jgn main2 dgn i olls ye…klau xberapa bijak tu tolg simpan bodoh bengap tu dlm poket ???? jgn nk tunjuk sgt,xberapa bagus laaa ???? nasib laa i olls ni ada rasa kesian skit kt u olls ni oii,klau tidak i olls letak terus nama u olls yg terpampang kuar kt screen watsap td…satu msia tau…tp i olls hati xsebusuk u olls ????????#memangsahsakitotakkau ni #memangsahsaikotahapdewakauni #Certekacertekasape ????????
Isteri Aidil Zafuan Ganggu Rita Rudaini
byk masa sgt la tuuu smpai WATSAP i olls pon di skodeng n siap simpan no i olls ???? wowww teruja sgguh i olls ada peminat fanatik mcm u olls ?????? #jgnskodengsgtnntimental #jgnjgnjgnnntidptbarahotak #jgnlamainkolkolsysmpaipagi KASI TUNJUK NUMBER DIA SKIT..SEKARANG SAPE YG GILA? ???? TEPUK OTAK TANYA DIRI SENDIRI ???? U OLLS CEK SENDIRI LAH KT CELCOM NAMA DIA OR CUBA KOL KACAU DIA PLAK..ASYIK DIA JE KOL KACAU ORG ????Ganggu Rita Rudaini Tengah MalamSiapakah pemilik nombor misteri tu?
Tak cukup dengan itu, pengirim emel juga memberitahu bahawa nombor itu dikatakan milik Zarema Zainal.
Malah, kami juga telah menyemak informasi tersebut menerusi apps WeChat dan maklumat tersebut adalah ‘valid’ sehingga malam semalam. Tak tahulah pagi ni dah tukar ke kan…
Erm..Takpelah. Mungkin orang lain yang guna nombor Zarema kot. Ke macamana?

0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive