Kamis, 30 April 2015

Aneh, Para Model Yang Cantik Ini Jadi Pengemis Kerana Dibuang Kerja.


 Apa yang menjadi minat anda ketika datang ke seuah pameran kereta? Adakah ingin melihat model-model terbaru dari kereta, atau sekadar cuci mata dengan melihat para sales promotion girl  beraksi?


Tentu anda mempunyai matlamat tersendiri, ketika melihat sebuah pameran kereta. Tetapi tidak boleh dinafikan, jika para
sales promotion girl di sebuah pameran menjadi daya tarik tersendiri, terlebih dengan pakaian yang mereka kenakan.

Tetapi di pameran kereta di Shanghai tahun ini, anda tidak akan melihat
sales promotion girl dengan pakaian seksi beraksi. Lalu kemana para sales promotion girl yang biasa berada di pameran tersebut? Ternyata mereka 'mengemis' telah kehilangan pekerjaan yang biasa mereka lakukan tiap tahunnya.

Para
sales promotion girl ini melakukan protes, kerana pekerjaan mereka hilang, dengan berpakaian ala pengemis namun tetap dengan pakaian yang seksi.


 Mereka protes di Xujiahui, dan tindakan mereka menghebohkan netizen di China. Kerana bukan hanya satu, tetapi puluhan sales promotion girl tersebut melakukan aksi bak pengemis di jalalan sambil membawa poster penolakan mereka dilarang.

Mereka juga menandatangani deklarasi yang mengandungi "Kami ingin bertahan", dan mereka boleh kelaparan akibat tidak adanya pekerjaan sebagai
sales promotion girl di pameran kereta.

Penganjur kereta sendiri menginginkan wanita yang menjadi penjual, adalah mereka yang pakar dalam pemasaran, demi meningkatkan jualan kereta. Bukan hanya teralihkan oleh para
sales promotion girl yang mempunyai wajah cantik dan tubuh bagus.







0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive