Jumat, 25 Mei 2012

Balasan "Satu Malam Dengan Gay"

As Salam semua

Pukul 2.30 pagi tadi, BB aku berbunyi. Baru nak terlelap. Dan-dan pulak ada email masuk. Dalam hati ingat nak bukak esok je lah. Tak tahu kenapa, hati aku suruh bukak sekarang jugak. Dengan mata kelat-kelat. Capai cermin mata yang aku letak tepi bantal. Pelan-pelan aku raba BB aku. Tengok email subject "BLOG KAU"  eh.... sapa pulak ni bagi email malam-malam buta macam ni. Kenapa pulak dengan blog aku? Tengok nama, nama seorang lelaki. Sapa mamat ni? Tak kan zaman sekarang, nak ngorat kena hantar email. Eh mana tau kan... hahahaha *mata aku dah terang benerang. Aku gigihkan baca setiap baris email tu. Dupdapdupdap....takut jugak aku. 


Klik gambar untuk baca 


ALLAHUAKBAR!!! 

Menitis air mata aku baca email dia. Tak puas dekat BB, cepat-cepat aku on laptop. Print screen ni semua. Aku yang speechless. Aku tak sangka, macam ni penerimaan orang yang baca blog aku lebih-lebih lagi entry aku pasal gay ni. Aku bersyukur sangat-sangat pada Allah. Moga Allah memudahkan penghijrahan lelaki ni. Malam Jumaat macam ni, kau hadiahkan aku satu kenikmatan yang tak terhingga. Niat aku masa tulis entry tu memang betul-betul ikhlas nak tolong 'orang macam tu'. Bukan untuk berlagak baik. Syukur sangat. Entry tu memberi kesan positif. Dengan entry tu, hati kau dah terbukak untuk bertaubat. 


Pada awak, yang mungkin baca entry saya sekarang ni. 

Saya bersyukur sebab dengan entry saya tu awak terbukak hati nak tinggalkan hidup sebagai gay. Semoga iman awak diperkuatkan Allah, penghijrahan awak dipermudahkan dan tekad awak dibulatkan. Insya-Allah saya sudi bantu mana yang perlu. Kita boleh berhubung melalui FB.  Terima kasih sebab sudi anggap saya kawan awak, bukan musuh awak. Moga Allah merahmati awak. 



p/s: Amin Ya Rabb



0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive