Selasa, 29 November 2011

Dapat Macaron, Dapat Samsung Galaxy S2!!!

As Salam semua


Dalam banyak-banyak benda, macaron sangat-sangat meragut jantung aku. Kau ingat tak meleleh ke air liur tengok colour dia yang berwarna warni. Itu belum kau gigit lagi....Kompem kau pengsan sekejap! Tapi yang lebih kau tak boleh tahan, harganya yang mahal gile. Jadi, aku pun cuma pendam hasrat je lah nak menikmatinya kan....

Tapi bukan kali ni beb! Ada seorang blogger baik hati nak bagi macaron free pada 5 orang blogger bertuah yang lain. Fuhyoh! Baik hati tu beb... ni mesti ada udang sebalik mee. Kehkehkeh. Mestilah kan. Mana ada benda free dalam dunia ni. Ok. Here is the deal... KLIK SINI...



Jadi, 

“Inilah masanya untuk merasai makanan paling sedap dari negara Perancis, makanan yang menjadi fenomena sejak akhir-akhir ini di Malaysia, iaitu Macaron, Yanmieonline.com dengan berbesar hati ingin memberikan kepada 5 orang pemenang bertuah untuk merasai keenakan Macaron tersebut, tunggu apa lagi?, sertainya sekarang, secara tidak langsung membantu beliau untuk untuk mendapatkan gadget idamannya!!!!”


p/s: Tolong menolong amalan mulia kan... 



0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive