Sabtu, 10 September 2011

Sebab Utama Kerajaan Kenakan Cukai Pada Topup.

Salam semua



Aku rasa satu Malaya memang kecoh pasal kenaikan harga topup yang merangkumi cukai sebanyak 6%. Yer aku juga adalah salah sorang daripada korang yang marah. Dan pada aku kenaikan cukai sebanyak 6% sangat-sangat tidak relevan. Kalau setakat naik 2-3% masih boleh diterima akal. Senang je aku jawab bila orang tanya kenapa kenaikan sampai macam tu sekali,






 "Kerajaan dah takde duit sangatlah tu.

Sebab tu, hal topup pun dia kenakan cukai!"




p/s: Lepas ni, ada lagi tak topup sebagai hadiah contest / give away.Nak join.

0 komentar:

Poskan Komentar

Blog Archive