Rabu, 21 September 2011

Artis Perempuan Sekarang Kalau Berpakaian, Pelacur Tengok Pun Takut!!!

Salam semua




Aku bukanlah seorang yang alim, bukan jugak seorang yang sedang alim-alim kucing. Cuma satu je aku nak bagi pendapat. Apesal artis kita sekarang ni, tubuh mereka tu macam murah sangat? Takde langsung maruah dan malu. Aku tak paham, bagaimana seorang perempuan tiada langsung sifat malu dalam diri.

Oh, mungkin aku terlupa kata-kata salah seorang cikgu lelaki aku masa form 6:

Wanita itu semuanya cantik. Tapi yang membezakan mereka adalah sifat MALU. 


Sumpah...aku speechless. Mendalam kan? Kerana nama, semua boleh diperdagangkan. Tak kisahlah, asalkan nama meletop, duit masyuk, sugar daddy pandang. Bila ditegur, gini pulak jawapan mereka...

“Mengenai maruah sebagai seorang yang beragama Islam pula, saya tak mahu bercakap apa-apa kerana ianya sangat sensitif. Bagi saya semua itu hak masing-masing. Saya tak mahu mengulas lanjut saya juga tahu akan hukum-hakam Islam”.
“Bagi saya, Tuhan sahaja yang layak untuk mengadilinya bukan orang lain yang sudah tentu tak mengenali diri dan hati budi saya. Cuma saya nak beritahu orang ramai jangan judge saya hanya dari pakaian saya semata-mata tetapi kenal hati budi saya dahulu sebelum mengkritik,

Credit to The Well Known, Abang Nara @ http://beautifulnara.com/


p/s: . *I'm not an angel too!*

0 komentar:

Poskan Komentar

Blog Archive