Kamis, 04 Agustus 2011

Entry Yang Menginspirasikan Diri Sendiri.

Salam semua



Sedang menilik-nilik entry lama-lama. Masa mula-mula dulu aku berbloging. Kelakar pun ada cara aku tulis entry. Nampak sangat budak-budaknya. Kadang tu terpikir nak delete je entry lama. Tapi, buat apa malu kan.  Banyak perubahan yang aku lakukan. Bangga sat dengan pencapaian diri. Dan salah satu entry yang menginspirasi aku adalah DISINI. 

Tersenyum seketika dan kembali merenung setiap langkah aku mendaki satu per satu mata tangga untuk jadikan blog aku macam ni. Alhamdulillah, aku tak putus asa. Memang betul, setiap perkara kita mesti mula dari bawah. Barulah kita tahu erti manisnya kejayaan. 



0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive