Selasa, 19 Juli 2011

Yasmin Hani Kahwin Shahrin Black Rose

Dalam Wasiat, Yasmin Hani pegang watak jadi perempuan jahat, sampai dia pun cakap yang dia tak dapat terima watak dia sejahat itu. Drama bersiri ini diadaptasikan dari telenovela Argentina Herencia De Amor. Cinta perebutan harta, ada elemen benci dan cinta, konflik dan kekeluargaan, tamak harta dan pengorbanan. Jangan lupa siarannya pada setiap Rabu jam 10 malam bermula 27 Julai ini.

Di event ni, pelakon drama Wasiat ini telah mengesahkan yang dia akan kahwin dengan bekas pemain dram Black Rose yang juga X-husband pelakon Ida Nerina. Jadi, nak ucaplah semoga majlis yang dirancang pada bulan Oktober nanti berlangsung dengan selamat dan lancar.

Pelakon Yasmin Hani, 32, mengakui bakal menamatkan zaman bujangnya pada penghujung Oktober ini dengan bekas pemain dram Black Rose yang juga bekas suami kepada pelakon Ida Nerina iaitu Shahrin Razali.

Jelas Yasmin Hani atau lebih mesra dipanggil Hani, majlis yang akan diadakan di Duchess Place, Jalan Ampang itu akan diadakan secara kecil-kecilan dan untuk ahli keluarga terdekat sahaja.

“Saya akan berkahwin pada penghujung tahun ini iaitu pada bulan Oktober dan majlis tersebut akan diadakan secara kecil kecilan yang akan dihadiri oleh rakan terdekat dan ahli keluarga. Segala persiapan perkahwinan, Insya-Allah sudah siap dan hanya tinggal beberapa perkara tentang peraturan perkahwinan yang masih belum selesai, Saya hanya ingin melakukan yang wajib sahaja, majlis pernikahan dan perkahwinan akan diadakan pada hari yang sama di Duchess Place, Jalan Ampang,” katanya yang ditemui di Majlis Pra-Tonton drama terbaru Astro Prima, di sini, Isnin.

Tambah Hani, dia yakin keputusan untuk mendirikan rumah tangga pada usia sekarang adalah masa yang paling tepat, malah dia menganggap kehadiran Shahrin bagaikan melengkapi lagi kehidupannya.

“Saya rasa usia sekarang adalah paling tepat kerana masing-masing sudah stabil dari segi ekonomi, sudah mampu untuk berfikir dengan matang dan mempunyai kepercayaan yang tinggi antara satu sama lain. Lagi pula hati saya sudah pun bersedia untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri dan menjalani kehidupan berkeluarga,” katanya.

Ditanya tentang kelebihan Shahrin di mata pengacara Beat TV ini, Hani berkata Shahrin seorang lelaki yang penyayang dan kelakar.

“Dia seorang yang susah untuk difahami, kadang-kadang keluarga dia sendiri tidak tahu perangai dia. Kami banyak berkongsi minat yang sama seperti muzik dan laut, manakala banyak sifat-sifat kami yang saling melengkapi,” katanya.

Sementara itu, bercerita tentang perancangan selepas berkahwin, Hani berkata dia masih terus bekerja seperti biasa dalam industri ini.

0 komentar:

Posting Komentar

Blog Archive